Autor |
Wiadomość |
Edjoteddickbas |
|
|
Gość |
|
|
3 |
|
|
Tedten3 |
|
|
Edmopo |
|
|
Kelaszu |
Wysłany: Nie 21:35, 06 Sie 2006 Temat postu: |
|
Dlaciebie moze kicha mi sie podoba. Coprawda nietak bardzo jak 3 ale bardziej niz 4 bo moim zdaniem 4 to dopiero kicha byla. Taka nudna muza i wogole dupna gra. A 5 jesn nawet niezla (ale i tak 3 najfajniejsza ) |
|
|
Antah |
Wysłany: Pon 22:24, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
krótki kometn mało o grze, ale zaczynsz dopiero...
najtrafniejsze to, to, że heroes III jest najlepszy, bo jest najlepszy.
Heroes V to totalna kicha. Jedyne co mnie ucieszyło podczas grania (pierwszego i ostatniego) to doskonała grafa. Reszta kaszana i dokładnie takie same jak w trójce, która mi się znudziła po tylu latach grania... |
|
|
Kelaszu |
Wysłany: Pią 15:09, 21 Lip 2006 Temat postu: Heroes V |
|
No to moze Heroes V. Kazdy chba slyszal o tej grze.
Heroes of Might and Magic to kultowa seria gier komputerowych -legenda, która na zawsze zmieniła oblicze strategii turowych. Do dziśpowstały cztery części oraz wiele oficjalnych, a jeszcze więcejfanowskich dodatków. Mało który tytuł był tak często naśladowany przeztwórców gier. Jak mało, który okazała się jednak bezkonkurencyjny wswoim gatunku. W świecie dark fantasy, zwanym Ashan, co pewien czasdochodzi do specyficznego układu gwiazd, kiedy słabnie pikielna barierapowstrzymująca demony przed zniszczeniem świata. Tym razem, przebiegłyKha-Beleth, władca demonów planuje nadejście Mrocznego Mesjasza, któryumożliwi siłom Zła ponowne władanie nad światem. HoMM to niezwykłepołączenie elementów RPG, dzięki obecności bohaterów przemierzającychrozległe krainy pełne magii i miecza, oraz strategii ekonomicznej(zarządzanie zamkiem) i wojennej (bitewy z udziałem wielu jednostek).Stworzeniem Heroes of Might and Magic V zajęli się specjaliści wbranży, twórcy tak znakomitych strategii turowych jak Etherlords iSilent Storm, rosyjska firma Nival Interactive. HoMM5 czerpieinspirację przede wszystkim z trzeciej części gry, przez wielu uważanejza najlepszą. Rosjanie stworzyli bogaty, trójwymiarowy świat iusprawnili niemal każdy element gry w oparciu o opinie graczy. |
|
|